a:hover { font-size: 20px; font-weight: bold; text-decoration: none; }
Hello readers , hope you all enjoy with my blog ^^ thank you :)

Sunday 15 May 2011

assalamualaikum ..
erm ... diri ku di himpit mcm2 masalh nie . adesss !!! tensyenn gilaaakkk ! 
tolong lha jgn buad aku mcnie . nak siasat sane , siasat sini . haihh ,, tak perlu lha tuh sume
. jge hal kau jea daaa arrr . kau betol betol dah menguji kesabaran aku
kau twuu tak ??? aku geram . kau engat mukee kau putehh melepak ,
kau tinggi lampai ,, aku heran cgtt lha ea !
heeeyyyy ,, tolong lhaaaa XD kau engat ng kepandaian kau tuhh ,, da cukop 
sempurna lha ea idop kau ?? kalao perangai kau mcni lha 
kan ,, tolong lha jgn bajet BAGOS cgtt . 
dulu konon lha takot bilee 6pak aku , katee aku PAILANG lhaa,
gangster lha , segala  bagai lha kau nk kate aku . tp skrang , pehh !! perangai 
tak mcm apee pulakk aaannn ... tolong lha STOP kacao idop aku . huhu .
n aku tak perlu lha nk mention name kau . aku nie bukan nyee jaat cgtt an 
cmpy nk entry kau kat blog aku nie . aku twu kau pon
ade maruah . n mcm tuh jugakk ng aku ! haih ,, geram + nyirap lha seiyhhh
tengok kau . kau ng geng2 kau same jea .
dulu kite penah gak an gadoh besar . cmpy kau nk babit kan
ticer suzana lha ,, ape lha . cmpy aku kene sumpah dpan cekgu cekgu. 
tp tuhh its oke lha . da settle . tp naek fom 2 nie kau 
timbul kan agee masalah baru .
eeeeiii ,, tak fhm lha aku . setahu aku , aku tak penah kacao idop kau .
kalao berani , FACE TO FACE lha sayang . HAHA . :DD
bahagie bile da lepaskan sumee nie ...  YEAHHHH !!!
byee :)


Terima kasih kerana sudi membaca : )

No comments:

Post a Comment