a:hover { font-size: 20px; font-weight: bold; text-decoration: none; }
Hello readers , hope you all enjoy with my blog ^^ thank you :)

Saturday 26 November 2011

♥ sayang mereka ♥


 my family :)) i love them so much much !

rafeeq :)) my dear b mucuxx . i love him so fucking damn muchh <3


kami.kami.kami :)) my besties forever .sayang mereka ketad-2 


2 cempaka :)) budak kelas aku .sayang kalian selamanya 

actually aku saje nak buad post nihh cause aku tersangat rindu kan mereka .especially rafeeq :( dah 3 hari dea tak text aku mybe sebab dea busy tolong mak dea kot .huh ! aku tahan je lha sabar nih .aku terae asek nak berjalan je tao .kat rumah bosan .tuhh yang aku memerlukan kawan yang bole hang .sejak akher-2 nih pon aku asek merayap je .dari hari sabtu lepas .aku mandi kat golf gan sedare mare aku awok ,hang gan dorang n esok aku nak pegi hang gan miera n epi lak .n mybe gabong gan my cousin .bia ramai sikett nanti .k lha .simple post ! byee . rindu kamu rafeeq <3 hihi

Terima kasih kerana sudi membaca : )

No comments:

Post a Comment