a:hover { font-size: 20px; font-weight: bold; text-decoration: none; }
Hello readers , hope you all enjoy with my blog ^^ thank you :)

Wednesday 4 May 2011

sedihh ==

assalamualaikum ...
smalam dan ary nie , mcm2 telah berlaku , kepala sangat kusut memikirkan . 
DEA asek merajok . aku da tak twuu nk buad mcnee age . DEA nak aku lyn dea mcm aku nie 
bini DEA . aku sebok skrng , tolong lha faham aku . keje skolaa da byk , lg2 skrg aku da ade clz tambahan kan .
penat tawuu tak . aku bukan nk pk pasal kau sorang jea . da lha ,, susah cgtt carik pompan laen 
senang . aku da penat lha . aku tak twuu nk buad apee lg tok buad dea epy .
aku bengong . dea asek kate aku da berubah , pada hal DEA yang cerewet cgtt .
engat aku nie apee . byk lgyy hal aku nk pk . fhm lha ckett ! ni ade 1 hal agee ,,  tetibe ade orang mecej aku . tayah mention name dea lha ea . juz gelar dea M . M nie
mecej aku ckp mcm nk mara . macm aku ade buad salah . tp apee salah aku ??
aku bengong . aku sterss . malam aku tak bolee tidor pk pasal tuhh ,
aku stress cgtt .tolong lha jangan buad aku mcni .
aku nie kecik ageee . bukan keje nk pk pasal kau jea . faham tak . laen lha kalao abg tuh
da besarr . ehhh ,, da lha , kalao tak puas aty ng apee aku da buad kat kau slamee nie ,, 
baekk kite pisah . supayee kau dapat pompan yang lebih baek , lemah lembut ,,puteh melepak ,
n yang ekot kehendak kau . aku tawuu , aku tak layak . selamat tingggal lha . terima kaseh telah membahagiakn aku slama nie . wloupon berat , tp aku TERPAKSA .. maaf kan aku .
nie sumee tok kebaekan n masee depan kau jugakk . semoga kau bahagiabyee

Terima kasih kerana sudi membaca : )

No comments:

Post a Comment