a:hover { font-size: 20px; font-weight: bold; text-decoration: none; }
Hello readers , hope you all enjoy with my blog ^^ thank you :)

Saturday 7 May 2011

skolaa gantii

assalamualaikum ....
pehhh ,, balek skolaa teros 0n9 ann .. bagoss .. huhuu . tak mandi agee lak tuhh .  tp 
tak busuk tao . HAHA .eeerrrr ,,, 
6pak tak tajuk tuhh . skolaa ganti . haih ,, tak abez2 skolaa ganti . apee lhaa ~~
1st ,, aku memg da rancang malas nk datang tp adee pulakk yang menghalang . nak tawuu takk apeee 
dak2 pompan kenee antar komsas arynie !!! da lha ,, 1 ponn aku tak buad agee nie .
mule mulee aku tak nak antar tao tp dak2 asrama kata 
'baek kau antar kalao tak nty kene baleng 
buku ng cekgu shafiie mcm dak cemara'
tuhh aku jadi takot tuhh = = . huhh ,, cpee gak tak takot bilee dengar tuh kan .
so ,,,, terpaksa lha aku datang . tyme kat skolaa ,, geng aku sorang ponn takdeee . pehhh ..
rasee alone jea auw . bapak ahhh ,, maluu gilerrr .. terpaksa lha ngendeng2 ng dak asrama . dengan 
mukee tak maluu nyee ... huhuuuu .... tyme rehat act tak dee kawan tp naseb baekk ade 
ayesha .. huhhh ,, lega skett . tp tyme aku kat skolaa tdy ,, skema gilerr auw ..
aku buad mukee baekk jea . HAHA . lantak lha tuhh . tp memang sumpahh malu gilerr ...
miera tak dtg , dila tak datang , anis ponn tak datang . haih ,,, 
siott tol lha deorang nie . merana siakk takdee dorang :)) benci tol pengalamn tdyy .
erm ... naseb lhaa .. issshhh ,, bongokk jea blog nie .
ayat ponn tonggang terbalekk . citee laen lha ea . cakap pasal kejee skolah .
banyakk gilerr . lagy2 komsas yang aku tak buad papee agee nie .
da banyak kejee ponn maseehh bole bukak blog ea . aaahhh ,, lantak lha ...
huhuuu ... da aarr ,, blog nie sajea jea nk isi buad bodoh bodoh >_<
byee .. nak mandi . solat ~

Terima kasih kerana sudi membaca : )

No comments:

Post a Comment