a:hover { font-size: 20px; font-weight: bold; text-decoration: none; }
Hello readers , hope you all enjoy with my blog ^^ thank you :)

Thursday 6 October 2011

happy bersama dea ♥

assalamualaikum ,da 2 bulan seiyhhh tak update .rindu blog sangat3 :) korang sume
ape khabar ,sehad tak .?aku tak sehad nih .saked mate :( hope korang semua sehad .bytheway ,aku nak wish gud luck to akaq2 yang ameq pmr ,wish you all luck kay .hope korang dapat result yang baek punyeeee :)
em ,aku nak citee nih .aku rindu sangat kat si dea .uhuhuu .walupon
baru 2 hari tak nampak muke ,rindu gilee syiott .semalam hari khamis ,aku engat nak datang sekola tapi mak aku tak benarkan pulok .coz aku saked mate an ,takod jangkit kat orang laen .then ,aku nangez tao coz mak tak kasi pegi sekola .em ,gembing kan aku :) well .em ,aku kol anis ,paz tuhh anis cite lha kat aku pasal ape yang terjadik kat sekola ,macam2 terjadi .memang kalao aku tak datang jeek mesti ade je perkara yang berlaku tao .rase rugi sangat tak datang .nak tawu tak ape yang terjadi ???nak cite lha nih .kawan aku semalam 3 orang dalam 1 kelas kena histeria .takod tao .anis lha yang paleng kesian .
dea yang uruskan budak2 .cekgu bia kan je .maksod nye , budak tuhh pengsan ,then cekgu suwo bawak ke bilek saked .then budak2 bawak a , paz tuhh da bawak ke sana cekgu nye bia kan je .buad taktawu je .syiott je an .macm tak ameq kesa pon pasal murid .kesian budak2 yang kena histeria ue . em ,aku nak tengok . tapi sayangnye aku tak datang pulok .rugi seiyhh .uhuuuhuuu .
tuhh je kot cite arynie .yang penting ,aku rindu sangat kat dea .aryni nak sekola jugak nak jumpe dea .aku bahagia nan dea kat sekola .jangan jeles :)

Terima kasih kerana sudi membaca : )

No comments:

Post a Comment