a:hover { font-size: 20px; font-weight: bold; text-decoration: none; }
Hello readers , hope you all enjoy with my blog ^^ thank you :)

Friday 14 October 2011

like to keep the edge of the cloth ♥

assalamualaikum .hyee reader :) miss you all lha <3
em .ade citee nih .act aku geram gile nih ngan sorang makhluk ALLAH yang paleng comel pulok .errr !nak tawu ape yang dea buad ?em ,nak cakap lha nih .tady aku demam kat sekola .then ,aku diminta balek rumah oleh cekgu bertugas .haha .#poyo an ayat .watever !time tenga bincang2 kat bilek guru cape nak antar aku balek ruma ,ade pulok makhluk nih nak cakap aku ngade2 .konon nyee aku nih saked maen2 .bodoh ape nak buad2 saked .aku taknak saked .sengal betol .haha .mulot dea memang tak pandai nak jage aaaa .asek nak kutok orang je .act bukan tuhh je . banyak lage yang dea dah tudoh2 pasal aku .tapi takyah lha cite aib orang .tak baek pulok kan ?uhuhu .yang penting dea bukan budak o student .da lha talam 2 muke .ishhhh sumpah geram !haihh .sabor je leerrr .pakkal je aku maseh ade rase hormat lage kat dea .kalao tak memang lha dah hancor teros kepala dea .hahaha .konon nye nak tunjuk hebat lha aku .pada hal tak berani pon nak buad pape .uhhuhuuu .over je .
haaa ade lage sorang makhluk nih yang aku n geng aku benci gile .yang nih baru student .yang tadi bukan .so ,paham2 je lha sape ye yang tadi tuhh .uhu .budak sorang nih pulok da lha gedik .suke carik pasal gn geng aku pulok .nak aku mention name nye ?bule jee haha .bia dea sedar diri sikitt .name nyeee nurul najihah .huh ?memang bez lha mention name dea .budak nih suke kutok geng aku cakap dea paleng anti gn geng aku lha ,cakap kitorang paleng gedik aaa n macm2 lage .da lame kitorang sabo tapi haihhh memang tunggu mase je nak jumpe dea auwww .so ,tunggu je lha ye sayang .lage satu point je kau carik pasal gn kitorang memang kitorang teros straight to the point je jumpe kau ! hahaha :D tata

Terima kasih kerana sudi membaca : )

No comments:

Post a Comment