a:hover { font-size: 20px; font-weight: bold; text-decoration: none; }
Hello readers , hope you all enjoy with my blog ^^ thank you :)

Sunday 6 November 2011

selamat hari raye aidiladha

assalamualaikum ...act aku epy gilee cause exam dah abes .
yeahhh !em .1st ,aku nak cakap thankyou to miera mirot n kengkawan yang tlah banyak berusaha tok dapatkan soklan bocor dari sekola len .if tak emang aku banyak tak jawab a soklan exam .SUSAH NAK MAMPOS .lage-2 subjek math paper 2 n sains .then aku nak say thankyou to my biyy RAFEEQ .dea yang banyak tolong aku jawab soklan-2 .if dea takde ,aku tak tawu lha ape jadi .n this for my biyy ::

I love you biyy
I miss you biyy

aku taknak berpisah dengan kau,
aku tak bole hidup tanpa kau,
aku nak terus dengan kau,
 
#walaopon kite tak coup but aku sayang kau <3 huhuu
 
kay ,sambong citee .aku ade sedihh jugak nih act ,pasal seseorang .dea nak coup gan aku .dea sangat baek .aku SAYANG dea buttak lebih dari kawan and aku tan bole coup gan dea .dea mintak but aku tak sanggop kate tak nak .aku cakap jugak dah tadi .cause aku taknak dea anggap aku nak permainkan dea .aku taknak .aku bukan jenis pompan gituu .em ,macam-2 masalah lha .n sekarang dea kate dea takkan usha aku lage ,dea takkan kacaao aku lage .n takkan jumpe aku lage .ishh sedihh jugak tao tak dengar ayat tuhh .bteway sory to say for orang yang berkenaan .maafkan aku .aku tetap sayang rafeeq <3



Terima kasih kerana sudi membaca : )

No comments:

Post a Comment