a:hover { font-size: 20px; font-weight: bold; text-decoration: none; }
Hello readers , hope you all enjoy with my blog ^^ thank you :)

Thursday 20 October 2011

rindu ==

assalamualaikum stalker .aku nak cakap nih .aku rindu sangat kat dea ==' GEDIK an ?
haha .watever lha .yang penting aku emang rindu gile kat dea .nanti cuti seminggu .waduuuh .lame tuh .da lha bukan senang nak contact dea .err !mak nye garang garang sangat lha .takod dherrr .uhuhuhhh .korang tawu tak nih aku rindu sape ?aku rindu kat budak mucukk nih .eheehe .

em ,rafeeq :) arynih nak jumpe dea .nak dating jap .walaupon harihari jumpe kat sekola tapi tak puas tao coz kitorang kalao jumpe pon bukan bertegor .huhuuu .jumpe gitu2 je .coz rafeeq nih pemalu sangat .lage satu takod cekgucekgu yang k*p*h tuhh syak yang bukanbukan pulak kan nanti .hehe .
k lha ,thats all 4 today .tak nak cite banyak2 penat xD tata 

Terima kasih kerana sudi membaca : )

1 comment: