a:hover { font-size: 20px; font-weight: bold; text-decoration: none; }
Hello readers , hope you all enjoy with my blog ^^ thank you :)

Tuesday 18 October 2011

sedih :'(

assalamulaikum .hyee peeps .ary nih blog nih mengisahkan 
cerita sedih .becozz lady boss blog nih tengah sedih .uhuhuhh .nak tawu sebab ape aku sedihh .pakcik sedara aku meninggakl dunia semalam :'( TAKZIAH buad keluarga dea .pakcik aku tuh meninggal sebab strok .da 2 minggu tak sedar .kcyan tengok anak2 nye .anak2 nye da ramai ade 10 orang .semua sedih .sumpah sedih tengok dorang nangez .rase macam nak ekod nanges je tao .em . .semoga roh nye dicucuri rahmat ALLAH .amiinnnn .
okay ,tukar topic laen pulak ea .em .semalam aku dapat surat dari rafeeq .tapi aku berhasrat untok tak
nak balas surat dea berturut2 selagi dea tak cakap face to face gn aku .bosan tawu tak asek bagi surat je .face to face lha best kan ?tak gentleman langsong lha dea .alasan nyee segan gn budak2 .tengok macam aysraf n dila ,selamba je .asyraf syap bagi kate2 puitis lage tao depan orang .selambee je .nak malu pende nyee .errrr geram tao .bia dea bagi banyak2 surat lage ,nanti aku tak balas .padan muke dea . haha .penakot sangat an .
korang nak tawu tak semalam kan time belajar agama islam .tyme tuh aku tenga siapkan keje .then 
tetibe cekgu nampak pulak cermin kat atas meja aku .cekgu tuhh pon ape lage .rampas n bebelbebel lha .errrr .sumpah aku geram gile dea amek .GPK petang pon tak amek aku punye cermin tao .pda hal dea da nampak dulu cermin aku tuh .haih .sabo je lhaaa .

Terima kasih kerana sudi membaca : )

No comments:

Post a Comment